torsdag 4 februari 2010

SOL, SOL, SOL!!! Ni har väl inte missat dessa underbara strålar som skiner över Jönköping i dag? Visst får man lite extra energi! Har just fått den stora äran att ta en kaffe med delar av mina trogna "lunchklubbsmedlemmar". Tack ska ni ha för en trevlig stund! Att choklad och kaffe kan sammankoppla människor, helt otroligt men i mitt fall väldigt sant. För er som inte varit i butiken på Smedjegatan så finns där nämligen en "Stammistavla". På denna glittriga tavla...
Nej inte så exklusivt, en helt vanlig griffeltavla fick det bli, finns kaffeälskade personer uppskrivna. Dessa personer kommer in till butiken flera gånger i veckan och tar en liten pralin & kaffe. Livet på en pinne, eller hur? Dessa underbara människor har gjort detta i snart 2 år. Tack söta ni! Dessa personer kan nog räkna upp vårt pralinsortiment i sömnen om ni skulle be dom. Inte dåligt, va?
Känns alltid lika segt att ta tag i jobbet efter att dom gått, med det är bara kavla upp ärmarna och kämpa på några timmar till. Om jag blir trött kan jag ju alltid piffa till min eftermiddag med en pralin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar